Son, Belki Ara

Bir girişimin daha sonuna geldik. Halbuki daha önce başarmıştım. İyi gidiyordum. Sonra birden sildim attım hepsini bloğun.

Yeni bir başlangıç, yeni bir blog yapayım dedim ama yürümedi. Motivasyonumu ya da bir şeylerimi kaybetmişim. Belki de cidden vakit bulamıyorumdur. Uzun lafın kısası blog işine son veriyorum. Kitaplardan, filmlerden alıntılar ve kendimden bir çeşit otobiyografik iç dökmeler, entel dantel laflar etmeyi planlamıştım ama yok, olmadı.

Blog olayında devamlı besleme yapmak gerek. İçerik tazelemek, interaktif etkileşim falan… Ne içerik hazırlayacak halim, ne interaktif etkileşim yapacak isteğim var. En son post’u birkaç ay önce girebilmişim. Performans iç açıcı değil.

Ne geveleyip duruyorsun?

Zaman bulamama bahanesiyle son veriyorum. Çok olağandışı bir gereklilik duyarsam kaldığım yerden devam ederim. Hem de planladığım konsepte uygun olarak. Ya da daha iyisi kafamdaki birkaç kitabı tamamlarım. Biri bitmek üzere zaten, birkaç yıldır.

Her neyse. Elveda ay, elveda feza.

Elveda ve bütün balıklar için teşekkürler.

thanks fish

Yorum bırakın